رییس كمیته والیبال ساحلی:ملی پوشان تغییر می كنند/موحدی باید پاسخگو باشد

پایتختی های والیبال

ارتباط از طریق یاهو مسنجر
1
محل تبلیغات شما
2
محل تبلیغات شما
3
محل تبلیغات شما

عضویت درخبرنامه

تبلیغات شما

برگ گرافیک

رییس كمیته والیبال ساحلی:ملی پوشان تغییر می كنند/موحدی باید پاسخگو باشد
بازديد : 951

آپلود سنتر رایگان تصویر رییس كمیته والیبال ساحلی فدراسیون والیبال با اشاره به برنامه هایی برای تغییر در تركیب تیم ملی ایران گفت: سرمربی تیم ملی باید پاسخگوی موضوع شركت نكردن این تیم در مسابقات تور جهانی باشد.
به گزارش ایرنا، اختلافات موجود میان 'احمد خجسته' با رییس فدراسیون والیبال باعث شد كه اواسط اردیبهشت ماه و فقط یك روز پس ازمصاحبه 'محمدرضا داورزنی' با خبرگزاری ها و اعلام این نكته كه تغییرات در فدراسیون به پس از رقابت های گزینشی المپیك موكول می شود، خجسته از ریاست كمیته والیبال ساحلی بركنار و 'حسن منصوری' جانشین او شود. منصوری هم پس از رسیدن به این سمت، گفت كه برنامه های مورد نظرش را پس از رقابت های انتخابی المپیك اجرایی خواهد كرد. یكی از برنامه هایی كه از قبل برنامه ریزی شده بود حضور تیم ملی ایران در تور جهانی والیبال ساحلی بود، اتفاقی كه برای نخستین بار محقق می شد و گام بزرگی در توسعه این رشته ورزشی در كشور به حساب می آمد. ملی پوشان برای شركت در این رقابت ها عازم چین شدند و روابط عمومی فدراسیون هم خبر از شكست آنها مقابل كانادا و كنار رفتن از گردونه رقابت ها را منتشر كرد. این پایان كارنبود و زمانی كه 'رحمان رئوفی' از فهرست تیم ملی برای اعزام به بازی های آسیایی ساحلی ورقابت های گزینشی المپیك خط خورد،گفت كه آنها اصلا در تور جهانی شركت نكرده اند و 'حمید موحدی' سرمربی تیم ملی خبر شكست از كانادا را به دروغ مطرح كرده است. رییس فدراسیون والیبال در واكنش به این خبر گفت كه در صورت صحت این مطلب با خاطیان برخورد خواهد شد، اما بررسی موضوع و برخورد وعده داده شده را به پس از بازگشت تیم ملی از رقابت های گزینشی المپیك موكول كرد. رقابت های گزینشی المپیك هم با ناكامی والیبال ساحلی ایران در راهیابی به این بازی ها به پایان رسید و در آستانه بازگشت ملی پوشان، رسانه ها و خانواده والیبال منتظر نتیجه بررسی های مسئولین فدراسیون هستند.
** موحدی باید پاسخگو باشد
حسن منصوری رییس كمیته والیبال ساحلی درباره این موضوع به ایرنا گفت: پس از بررسی های صورت گرفته برای ما تقریبا مسجل شده است كه تیم ملی در رقابت های تورجهانی به میدان نرفته است اما موحدی قول داده بود كه پس از بازگشت به ایران در این باره توضیح خواهد داد. بنابراین تصمیم گیری نهایی را به بازگشت او و صحبت هایش موكول می شود. وی تاكید كرد: با توجه به اینكه چند ماه قبل از حضور من در این سمت تیم ملی قهرمان مسابقات آسیا واقیانوسیه شده بود و مربی و بازیكنان تیم ملی هم ادعا داشتند كه توان كسب سهمیه را دارند، اعلام كردم كه برنامه های گذشته تا پایان رقابت های گزینشی اجرا می شود. منصوری گفت: با این شرایط من هیچ مسئولیتی در قبال نتایج وعملكرد تیم ملی ساحلی تااین زمان ندارم اما اگر از این پس هر اتفاقی در این رشته ورزشی بیافتد من پاسخگو خواهم بود. وی تصریح كرد: رئوفی پیش از رسانه ای كردن این موضوع، با من صحبت كرد. از او گلایه كردم كه چرا همان زمانی كه از چین بازگشتند مسئله را مطرح نكرده است و حالا كه از تیم ملی خط خورده این صحبت ها را می كند؟ رییس كمیته والیبال ساحلی گفت: بدون شك اگر این اتفاق رخ داده باشد،تمام بازیكنان و مسئولانی كه درچین حضورداشته اند، بایدپاسخگو باشند.من40سال در والیبال ایران سابقه دارم و نمی خواهم آبرو و سابقه خود را به خاطر رفاقت با كسی از بین ببرم.
** ملی پوشان والیبال ساحلی تغییر می كنند
منصوری گفت: زمانی كه در سال 80 تیم ملی ساحلی ایران در رقابت های آسیایی شركت می كرد كشوری مثل ژاپن اصلا در این رشته تیمی نداشت اما امروز حتی عمان هم تیم ملی ما را شكست می دهد. در این سال ها كشورهای دیگر كار كرده اند اما ما در جا می زنیم. وی افزود: باید برنامه مدرنی داشته باشیم و به دنبال ایجاد یك نسل جدیددر تیم ملی باشیم. نخستین گام ما در این راه تربیت مربیان ملی است. درحال حاضر ایران مربی ساحلی ندارد. بنابراین قرار است از 11 شهریور یك دوره كلاس مربیگری بین المللی در كشور برگزار شود تا از بین كسانی كه دراین كلاس شركت می كنند 5 یا 6 نفر به عنوان مربیان رده های مختلف انتخاب شوند. منصوری خاطرنشان كرد: تیم ملی ساحلی ایران در چند سال اخیر با نفرات ثابتی در رقابت های مختلف به میدان رفته، اما نتایج مناسبی كسب نكرده است. اگر می خواهیم در بازی های آسیایی 2014 (اینچئون) موفق باشیم باید نفرات فعلی كنار گذاشته شوند و روی بازیكنان جوان تری سرمایه گذاری كنیم. وی ادامه داد: ازمیان بازیكنان شركت كننده در رقابت های جوانان كشور كه حدود یك ماه پیش در بندرعباس برگزار شد، 15 تا 20 نفر را برای حضور در اردوهای تیم ملی انتخاب میكنیم تا پس از مشخص شدن مربیان، تمرینات خود را آغاز كنند. رییس كمیته والیبال ساحلی گفت: حدود یك ماه قبل دعوت نامه مسابقات نوجوانان و جوانان جهان در كشورهای قبرس و كانادا به دست ما رسید، اما به دلیل اینكه تیمی در این رده ها نداشتیم، این فرصت از دست رفت.بدون شك اگر سال آینده هم چنین مسابقاتی برگزار شود، در آنها شركت خواهیم كرد. وی درباره تشكیل لیگ والیبال ساحلیهم گفت: 24 یا 25 تیرماه یك دوره رقابت های آزاد در شهر رودسر برگزار می شود و پس از آن با حضور تیم هایی كه تمایل به شركت در لیگ داشته باشند، كار تشكیل این رقابت ها را آغاز می كنیم. تلاش این است كه از سال آینده لیگ والیبال ساحلی با هر تعداد تیم كه امكان داشته باشد، شكل گيرد.



موضوع: اخبار واليبال,,
برچسب ها : ,
می پسندم نمی پسندم

مطالب مرتبط

بخش نظرات این مطلب

این نظر توسط rahil در تاریخ 1391/4/10/6 و 20:57 دقیقه ارسال شده است

[Comment_Gavator]

salam dadash?chetori?che khabar?
پاسخ: سلام آبجي جونم،خوبم تو خوبي،خبر سلامتي ديگه

این نظر توسط RAHIL در تاریخ 1391/4/9/5 و 18:50 دقیقه ارسال شده است

[Comment_Gavator]

salam dadashi.nemidonam chi shode ama webloget to linste limkam nemiad.har kari mikonam nemishe.midoni mosheklesh chie?
پاسخ: سلام آبجي،خوبي؟ اشكالي نداره،خودتو ناراحت نكن،مشكل از خودمه،يعني از وبمه

این نظر توسط محمد لطیف در تاریخ 1391/4/8/4 و 7:59 دقیقه ارسال شده است

[Comment_Gavator]

خوب شد همه چیز معلوم شد
میخواسته یه ملت رو سر کار بذاره -حالا ببینیم با این اقا چکار میکنن-من که میگم -یه جوری -گل مالیش میکنن -حالا ببین
داداش شنیدی-امتیاز جواهری رودادن به جیحون اگزوز

پاسخ: آره داداش،ميخواست به يه ملت دروغ بگه،جدي ميگي؟ يعني بجايجواهري امسال جيجون اگزوز تو ليگ برتر بازي ميكنه؟نشنيده بودم داداش

این نظر توسط محمد لطیف در تاریخ 1391/4/7/3 و 21:04 دقیقه ارسال شده است

[Comment_Gavator]

دیدی این مردک دروغ میگفت
ای ول رئوفی
پاسخ: آره داداش،تركمنا هيچوقت دروغ نميگن


برای دیدن نظرات بیشتر روی شماره صفحات در زیر کلیک کنید

نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:







[تبادل لگو با ما]

Friends
تمامی حقوق مطالب برای این سایت محفوظ میباشد. قالب طراحی شده توسط: برگ گراف و ترجمه شده توسط : قالب گراف